COMARCH DIAMENTOWY PARTNER*
+48 71 354 61 65 | biuro@cdnpartner.com.pl

Sprawny serwis systemów ERP jest równie ważny, jak sam system, dla funkcjonowania każdej firmy. Nasz serwis oparty jest na dwóch solidnych filarach. Stały dyżur co najmniej jednego konsultanta w siedzibie do obierania telefonów. Aplikacja internetowa, gdzie przez stronę klienci zgłaszają problemy, gdzie dostają odpowiedzi , szacowany czas pracy na rozwiązanie problemu i nr powiązanej z tym zdarzeniem faktury. Istotny jest czas odpowiedzi na pytania i reakcja na zgłoszone problemy. Ponad 80% zgłoszeń jest załatwianych „od ręki” lub w ciągu 4 godzin w dni robocze. Pozostałe – na ogół mniejszego priorytetu załatwiamy średnio w 3 dni robocze. Nie ma w tym nic niezwykłego, do samej Comarch ERP Optima mamy pracujących 9 osób! Prawdopodobnie z tego powodu trafia do nas wiele firm, które nie kupiły u nas tego oprogramowania, ale potrzebują wsparcia specjalisty. Mogę tylko stwierdzić, że nie mam żadnego wpływu na preferencje potencjalnych klientów w kwestii wyboru Partnera, ani na politykę promocji Partnerów przez Producenta.

Kazimierz Karaszewski
właściciel . 22 lata serwisu CDN i Comarch ERP

Poznaj Nasz serwis

Dostęp do serwisu

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij