COMARCH DIAMENTOWY PARTNER*
+48 71 354 61 65 | biuro@cdnpartner.com.pl

Upgrade Premium dla systemu Comarch ERP Optima

by Monika Wolny in Bez kategorii

Szanowni  Państwo!

Informujemy, iż uruchomiliśmy sprzedaż Upgrade Premium dla programu Comarch ERP Optima. W dniu 14.10.2019 r. zostaną wprowadzone zmiany, o których informowaliśmy wcześniej, a mianowicie dostęp do konsultacji telefonicznych od dnia 14.10.2019r. będzie możliwy po zakupie Upgrade Premium. Uzyskanie wsparcia mailowego w ramach Upgrade Podstawowy nadal będzie możliwe poprzez dedykowany do kontaktu z Comarch System Obsługi Zgłoszeń (SOZ).

Powyższe zasady dotyczą Klientów, którzy pracują na stacjonarnej wersji systemu Comarch ERP Optima. Klienci rozwiązań w chmurze Comarch nadal mogą korzystać z konsultacji telefonicznych na dotychczasowych zasadach. W przypadku posiadania instalacji mieszanych (stacjonarnie i w modelu usługowym jednocześnie) w celu uzyskania konsultacji telefonicznych konieczne jest wykupienie Upgrade Premium.

Upgrade Premium dla Comarch ERP Optima jednak to nie tylko prawo do korzystania z konsultacji telefonicznych ze strony specjalistów Comarch, ale także wyższy priorytet na obsługę zgłoszeń w Systemie Obsługi Zgłoszeń oraz dostęp do wybranych szkoleń elektronicznych. Szczegółowe informacje dotyczące tego pakietu, jak również najczęściej pojawiające się pytania oraz regulamin wsparcia telefonicznego dostępne są na dedykowanej stronie zobacz tutaj »

Upgrade Premium dostępny jest w pakiecie miesięcznym lub pakiecie rocznym. Szczegóły dotyczące kosztów poszczególnych wariantów prezentujemy w aktualnym cenniku programu Comarch ERP Optima dostępnym tutaj. W celu jego wykupienia prosimy o kontakt z Autoryzowanym Partnerem Comarch.

Serdecznie zachęcamy do zakupu już dzisiaj i skorzystanie z dostępu do konsultacji telefonicznych i innych korzyści wynikających z Upgrade Premium od 14 października 2019!

Z poważaniem,
Zespół Comarch ERP Optima

Tags: , , ,

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy