COMARCH DIAMENTOWY PARTNER*
+48 71 354 61 65 | biuro@cdnpartner.com.pl

Jaki jest czas trwania gwarancji na Integratory ?

Program objęty jest 12 mc gwarancją.

Co obejmuje gwarancja na Integratory ?

W ramach gwarancji udostępniamy nowe wersje oraz wszystkie aktualizacje wynikające np. ze zmian wersji Optimy czy innego programu, którego dotyczy integracja.

Co się stanie jak zmieni się wersja mojej Optimy?

W ramach gwarancji udostępniamy nowe wersje oraz wszystkie aktualizacje wynikające ze zmian wersji Optimy.

Czy wdrożenie Integratora jest w cenie Programu?

Program gotowy jest do samodzielnego wdrożenia (dołączona jest do niego instrukcja). Istnieje możliwość zlecenia nam wdrożenia Integratora – obejmuje to odrębna wycena.

Z jaką datą przejdą płatności z zamówienia z BL do Optimy jeśli płatność nastąpiła kilka dni później niż samo zamówienie?

Integrator może synchronizować zamówienia o określonym statusie, czyli jeśli rozliczy się płatność po stronie BL to zmieni się status i dopiero takie opłacone wpadnie na listę RO do Optimy- wtedy data płatności będzie zgodna z obowiązującym w tym dniu kursem waluty. To standardowe działanie Integratora.

Czy aplikację można przetestować przed zakupem?

Część naszych integratorów posiada wersję demo. Prosimy o kontakt w celu potwierdzenia i przekazania wersji do testów.

Czy po upływie gwarancji program będzie działał nadal?

Po upływie gwarancji program będzie działał nadal, jednak nie będzie można go zaktualizować.

Jaki jest koszt przedłużenia gwarancji?

Wartość zależy od produkty. Jednak najczęściej jest to 20% wartości netto Programu.

Czy mogę przenieść program i podłączyć do innego systemu?

Program jest dedykowany do konkretnej wersji systemu Comarch ERP a klucz weryfikuje NIP użytkownika, który musi być zgodny z NIPem systemu ERP.