Pon. - Pt.: 8.00 - 17.00
Comarch ERP Optima
- Home
- Oferta
- Systemy Comarch ERP
- Comarch ERP Optima
// Poznaj produkt
Comarch ERP Optima
System ERP dla małej i średniej firmy.
Z systemu korzysta ponad 75 000 polskich firm, z różnych branż, co daje gwarancję bezpieczeństwa i nieustającego rozwoju programu.
Najchętniej wybierane oprogramowanie księgowe wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych.
Dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze (model abonamentowy).
// Modułowa struktura
Poznaj dostępne moduły
System Comarch ERP Optima składa się z kilkunastu zintegrowanych modułów odpowiadających za obsługę różnych sfer działalności firmy. Dzięki temu Klienci mają możliwość wyboru tylko tych modułów, które są niezbędne dla wsparcia, funkcjonowania i rozwoju ich firmy. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie systemu o kolejne moduły a także rozbudowanie go o dedykowane rozwiązania.
Comarch ERP Optima Faktury to moduł przeznaczony dla firm usługowych, który w prosty sposób umożliwia obsługę transakcji handlowych. Dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami przepływ danych w programie jest niczym nieograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe. Moduł pozwala między innymi na rejestrację faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, paragonów i dokumentów korygujących oraz obsługę kodów kreskowych. Możliwe jest prowadzenie kartotek towarów/ usług, ustalanie cen sprzedaży oraz przygotowanie oferty handlowej. Umożliwia obsługę transakcji w złotówkach i w walutach obcych oraz generowanie plików JPK.
Moduły handlowe systemu Comarch ERP Optima wspierają kompleksową obsługę sprzedaży oraz pracę magazynu.
Moduł Comarch ERP Optima Handel zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, a także umożliwia pełną obsługę magazynu: kontrolę stanów magazynowych, przeprowadzanie inwentaryzacji, sporządzanie spisów z natury i bilansu handlowego towaru oraz przygotowywanie zestawień i historii towaru. Za pomocą systemu można generować różnego rodzaju dokumenty magazynowe, w tym wydania i przyjęcia zewnętrzne, rozchody i przyjęcia wewnętrzne, przesunięcia międzymagazynowe, rezerwacje czy zamówienia.
Moduł Comarch ERP Optima Handel Plus pozwala dodatkowo na: wskazywanie cech dostaw, wybór różnych magazynów, możliwość generowania deklaracji CUK-1, tworzenie Elektronicznego Dokumentu Dostawy, import i eksport dokumentów na PEF.
Moduły handlowe współpracują z modułem Comarch ERP Optima Moduł Dostępowy, który umożliwia przepływ środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań. System zapewnia też pełną integrację z firmami kurierskimi wraz z możliwością wydruku listów przewozowych i protokołów odbioru.
Obsługa działu kadrowo – płacowego wymaga ciągłego śledzenia zmieniających się przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Dzięki regularnym aktualizacjom, przygotowywanym przez ekspertów Comarch, uwzględniającym wszelkie te zmiany, moduł Płace i Kadry zapewnia błyskawiczną reakcję na zmieniające się wymogi.
Moduł Comarch ERP Optima Płace i Kadry wspomaga obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Płatnik oraz z systemem e-Deklaracje co pozwala automatycznie wysyłać deklaracje podatkowe do US.
Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także przeprowadzić proces windykacji.
Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.
System Comarch ERP Optima można w prosty sposób zintegrować z oprogramowaniem sklepu internetowego Comarch e-Sklep oraz Comarch e-Sale i wszystko.pl.
Program Comarch ERP Optima pozwala na prowadzenie wszystkich form księgowości – od ewidencji ryczałtowej oraz książki przychodów i rozchodów (KPiR), aż po pełną księgowość, a także umożliwia ewidencję środków trwałych.
Moduł Comarch ERP Optima Księga Handlowa wraz z zintegrowanymi z nim aplikacjami pozwalają prowadzenie pełnej księgowości. Umożliwia tworzenie okresów obrachunkowych, generowanie zestawienia obrotów i sald, automatyczne księgowanie dokumentów i deklaracji, przygotowywanie księgowań okresowych, prowadzenie pełnej ewidencji VAT, sporządzanie zestawień księgowych oraz ewidencjonowanie pozostałych dokumentów.
Moduł Comarch ERP Optima Księga Podatkowa umożliwia prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów oraz Ewidencji Ryczałtowej, wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT oraz ich księgowanie, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji VAT oraz rozliczanie VAT.
Comarch ERP Optima w wersji dla BR to program przeznaczony do prowadzenia biura rachunkowego i kancelarii doradztwa podatkowego. Dzięki niemu można obsłużyć Klientów biura w zakresie księgowości, kadr i płac oraz przygotować raporty z ich działalności.
System Comarch ERP Optima współpracuje z innymi aplikacjami stworzonymi przez Comarch jak Comarch OCR, Comarch IBARD, Comarch PPK czy Comarch DMS, które umożliwiają kompleksową obsługę różnych procesów w biurze rachunkowym. Aplikacje są ze sobą w pełni zintegrowane, co umożliwia automatyczną wymianę danych pomiędzy nimi.
Specjalnie dla BR został stworzony moduł Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe który ma na celu z uproszczenie pracy biur rachunkowych i doradców podatkowych, dając możliwość wykonania operacji seryjnych. Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów. Biuro rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania.
Moduł Comarch ERP Optima Analizy BI powstał z myślą o właścicielach i osobach zarządzających małymi i średnimi firmami, dla których używanie arkuszy Excela do podejmowania strategicznych decyzji biznesowych nie jest już wystarczające. Dostarcza on informacji niezbędnej do monitorowania i zarządzania przedsiębiorstwem. W ramach narzędzia istnieje możliwość korzystania z raportów wzorcowych, będącymi gotowymi szablonami pomagającymi w samodzielnym tworzeniu zestawień.
Moduł Comarch ERP Analizy BI można rozszerzyć o moduł Comarch ERP Optima BI Point umożliwiający korzystanie z analiz przez platformę internetową Comarch BI Point, dostępną zarówno na komputerach jak i urządzeniach mobilnych. Dzięki temu, managerowie firm mają zapewniony wgląd w bieżącą sytuację przedsiębiorstwa w każdym miejscu na świecie o każdym czasie, pod warunkiem posiadania łącza internetowego. Platforma raportowa oferuje użytkownikowi dostęp do 197 standardowych raportów i 9 dashboardów (kokpitów menadżerskich) oraz możliwość tworzenie własnych analiz ad – hoc.
Rozwiązania mobilne Comarch to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy, tj. sprzedaż (SFA), POS, fakturowanie, magazyn, kadry, pracę przedstawicieli handlowych, serwis, backup danych czy analizy Business Intelligence.
// Więcej szczegółów
Przydatne linki
0
Lat Doświadczenia
0 +
Własnych rozwiązań
0 +
Skuteczne wdrożenia
0 +
Zadowolonych klientów