Pon. - Pt.: 8.00 - 17.00
ERPSync – pełna integracja Comarch ERP Optima z BaseLinker
- Home
- nasze rozwiązania
- Działa z ERP Optima
- ERPSync – pełna integracja Comarch ERP Optima z BaseLinker
// Zautomatyzuj Twój e-commerce w jednej integracji
Integracja Comarch ERP Optima z BaseLinker
BaseLinker integruje cały Twój e-commerce w jednym miejscu, a dzięki naszej integracji połączysz go również z Twoim systemem Comarch ERP Optima.
Nasza integracja działa w pełni automatycznie i pozwala bez ingerencji użytkownika synchronizować system BaseLinker z Comarch ERP Optima. Dzięki temu czas poświęcany na obsługę sprzedaży e-commerce skrócisz do minimum ponieważ wszystkim zajmie się nasz integrator i BaseLinker.
Przejrzysta i rozbudowana konfiguracja pozwala samemu ustawić synchronizację. Dodatkowo dzięki powiadomieniom e-mail nie musisz sprawdzać działania integracja – aplikacja sama powiadomi Cię mailowo gdy np. będzie jakiś problem z importem zamówień.
Jesteśmy oficjalnym partnerem
//
Jeden integrator. Wiele korzyści.
// Eksport kategorii i towarów
Grupy towarowe i towary automatycznie eksportują się z systemu ERP Optima do BaseLinker. Sam decydujesz, które grupy towarowe i towary wysyłane są do BaseLinker. Wraz z towarami eksportowane są również zdjęcia i opisy z systemu ERP Optima. Dodatkowo jeśli masz włączony nowy magazyn w BaseLinker to możesz eksportować opisy w różnych wersjach językowych.
// Eksport cenników i stanów magazynowych
Posiadaj w swoich systemach e-commerce zawsze aktualne stany magazynowe i cenniki. Dzięki automatycznej wysyłce cenników i stanów magazynowych z systemu ERP Optima do BaseLinker mogą one być dalej rozsyłane do Twoich systemów e-commerce (według możliwości BaseLinkera). Sam decydujesz, które cenniki i stany z jakich magazynów w systemie ERP Optima chcesz wysyłać. Dodatkowo jeśli w BaseLinker masz włączony nowy magazyn możesz wysyłać z systemu ERP Optima dowolną ilość cenników oraz dowolnie łączyć magazyny w ERP Optima z magazynami w BaseLinker.
// Import zamówień
Zamówienia z e-commerce automatycznie w Twoim systemie Comarch ERP Optima - nic bardziej prostszego. Sam decydujesz z jakimi parametrami mają pojawiać się dokumenty w systemie ERP np. w zależności od źródła pochodzenia zamówienia. Ustawienia form płatności, sposobu dostawy, atrybutów na dokumencie w systemie ERP Optima możesz dowolnie ustawić w konfiguracji integratora. Dodatkowo to Ty decydujesz jaki opis będzie ustawiał się na dokumencie w systemie ERP - możesz w nim umieścić dowolne dane z zamówienia, jakie zwraca BaseLinker.
Nasz integrator podczas importu zamówień sprawdza numery NIP w bazie GUS i VIES.
// Synchronizacja statusów
Zmiana statusu zamówienia w systemie Comarch ERP Optima może w automatyczny sposób zmienić status zamówienia w BaseLinker. A co dalej wydarzy się to już kwestia Twoich pomysłów i możliwości systemu BaseLinker.
W standardzie obsługujemy standardowe statusy zamówień w ERP Optima. Jednak integrator jest tak elastyczny, że może w nim obsłużyć dowolny status zamówienia, który wynika z danych w systemie ERP Optima - np statusy z realizacji zamówienia w systemie WMS.
// Eksport faktur
Chcesz zautomatyzować wysyłkę faktur do klientów? Ustaw w integratorze, który dokładnie wydruk faktury ma zostać wysłany do systemu BaseLinker, ustaw w BaseLinker wysyłkę faktur na maila do klientów i zapomnij o konieczności wysyłki faktur do klientów. Faktura po utworzeniu w systemie ERP Optima automatycznie wyśle się do systemu BaseLinker, a następnie do klienta.
Nie wymagamy aby faktura istniała w systemie BaseLinker - integrator założy ją automatycznie.
Dodatkowo istnieje możliwość rozszerzenia integracji aby obsługiwała różne wydruki z ERP Optima np. w różnych wersjach językowych.
// Eksport numerów listów przewozowych
Generujesz listy przewozowe z ERP Optima lub innym narzędziu zintegrowanym z ERP Optima? Dzięki naszej integracji numery listów z ERP Optima wysyłane są automatycznie do systemu BaseLinker. Dalej natomiast BaseLinker może wysyłać te numery listów do Allegro i innych serwisów e-commerce.
Opcja ta pozwala np. pozostawić generowanie listów w systemie ERP Optima, WMS i innych oraz zapewnić ich przekazywanie przez system BaseLinker do systemów e-commerce i marketplace.
// Eksport zamówień
Integrator posiada również opcję eksportu zamówień z systemu ERP Optima do systemu BaseLinker. Dzięki temu możesz np. zarządzać dokumentami, generować listy przewozowe z poziomu BaseLinkera. Dodatkowo jeśli w systemie BaseLinker wygenerujesz list przewozowy do takiego dokumentu to jego numer może zostać automatycznie pobrany do ERP Optima.
Integrator pozwala na rozbudowę wysyłania z systemu ERP Optima dowolnych typów dokumentów do BaseLinkera, np. RO, FA, PA, FPF.
Konfiguracja eksportu zamówień pozwala samemu mapować pole zamówienia w BaseLinker z dowolnym polem w systemie ERP.
// Powiadomienia mailowe
Dzięki automatycznym powiadomieniom mailowym możesz być informowany o problemach z importem zamówień. Na podany adres e-mail mogą być wysyłane powiadomienia z informacją o zamówieniach, które nie zostały zaimportowane do systemu ERP Optima i o przyczynie problemu.
Powiadomienia mogą być także wysyłane gdy zamówienia zostaną zaimportowane do systemu ERP Optima. Ty decydujesz w konfiguracji jakie powiadomienia mailowe chcesz otrzymywać.
// Automatyczne generowanie faktur i paragonów
Jedną z opcji standardowej wersji integratora jest automatyczne generowanie faktur i paragonów w systemie ERP Optima.
Dokumenty w ERP Optima mogą generować się gdy zamówienie w BaseLinker będzie w jednym z ustalonych w konfiguracji statusów.
Dodatkowo do dokumentów może generować się automatycznie WZ.
Paragony natomiast mogą być automatycznie fiskalizowane.
Integracja do poprawnego generowania dokumentów w systemie ERP wymaga wolnej licencji na moduły: Moduł dostępowy/Moduł dostępowy Plus i Handel/Handel Plus.
Procedura VAT OSS
Integrator w standardowej wersji obsługuje procedurę VAT OSS.
//
Zalety naszej integracji
//