COMARCH DIAMENTOWY PARTNER*
+48 71 354 61 65 | biuro@cdnpartner.com.pl

Sprawny serwis systemów ERP jest równie ważny, jak sam system, dla funkcjonowania każdej firmy. Nasz serwis oparty jest na dwóch solidnych filarach. Stały dyżur co najmniej jednego konsultanta w siedzibie do obierania telefonów. Aplikacja internetowa, gdzie przez stronę klienci zgłaszają problemy, gdzie dostają odpowiedzi , szacowany czas pracy na rozwiązanie problemu i nr powiązanej z tym zdarzeniem faktury. Istotny jest czas odpowiedzi na pytania i reakcja na zgłoszone problemy. Ponad 80% zgłoszeń jest załatwianych „od ręki” lub w ciągu 4 godzin w dni robocze. Pozostałe – na ogół mniejszego priorytetu załatwiamy średnio w 3 dni robocze. Nie ma w tym nic niezwykłego, do samej Comarch ERP Optima mamy pracujących 9 osób! Prawdopodobnie z tego powodu trafia do nas wiele firm, które nie kupiły u nas tego oprogramowania, ale potrzebują wsparcia specjalisty. Mogę tylko stwierdzić, że nie mam żadnego wpływu na preferencje potencjalnych klientów w kwestii wyboru Partnera, ani na politykę promocji Partnerów przez Producenta.

Kazimierz Karaszewski
właściciel . 22 lata serwisu CDN i Comarch ERP

Poznaj Nasz serwis

Dostęp do serwisu